Fijne camping en alle medewerking om een plekje te vinden. In weekend druk en dan kun je een dag op een bijveld terechtkomen zonder stroom. Heerlijk wandelen in de omgeving (kaartjes bij de receptie) en op de berharde plekken heerlijk rustig.

Dolf-en-Herma

Wij werden hier niet gelukkig van. We werden op een weiland gezet zonder afgebakende plekken en hartstikke scheef. Geen wifi, geen elektriciteit. Een nacht 24 pond. Het was inderdaad druk. (weekeinde) Sanitair was inderdaad keurig.

Prima camping. Geen WiFi. Sanitair ok. Prijs 20 pond inclusief electra

Prima camping. Geen WiFi. Sanitair ok. Prijs 20 pond inclusief electra