Maison Dieu Park

Dover, Kent, Engeland, Verenigd Koninkrijk

Maison Dieu Park

parking in het centrum - gratis tussen 17-09u - rustig - pubs en restaurants in de buurt - parkeerautomaat accepteert ook creditkaarten

• Maison Dieu Road 87

CT16 1RU, Dover, Verenigd Koninkrijk
  • £ 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• september 2019

We reden erheen en werden verast met een parkeergarage. 2.3mtr doorrijhoogte. Ai dus...

• augustus 2019

Wij daar toe gekomen op 7/08/2019 rond 16.30u. met 2campers. Er liep daar juist een parkeerwachter rond en we vroegen info of we daar mochten slapen of niet. Dit mocht niet ! Ofwel als ze passeerden gingen we beboet worden. We werden dan naar de marina parking gestuurd. Mooi staan en mooi zicht.

• augustus 2019

de ligging van de parking is in het centrum. weinig accomodatie. de parkeerautomaat werkte niet met onze credit ben debet kaart. toevallig hadden we een paar munten wisselgeld van op de ferry waardoor we toch konden betalen.

• september 2019

gustaf

• £ 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.