Wat heb ik aan een met coordinaten aangegeven camperplaats waar je niet mag overnachten. Natuurlijk op de parkeerplaats bij het restaurant kan dat wel als je daar een (niet goedkope) diner gebruikt.

berarjo

Bij public parking mag je inderdaad niet overnachten. 100 meter verder is de Beachy Head parkeerplaats. Aan balie gevraagd of we konden eten en overnachten in camper en dat was geen enkel probleem.

BurstnerT570

in het seizoen parkeren verboden en maaltijden reserveren! Inderdaad prachtig aan de south down way. Mooie pub.

The Beachy Head