• mei 2022

Zeer grote camping met ruime plekken , grote speeltuinen en visvijver. Aan de doorgaande weg en vlakbij de trein. De treinrit van 40 minuten naar King's Cross kost ruim £20. Het sanitair is erg netjes, de douche super warm. We betaalden £34.

• november 2019

• oktober 2019

Geweldige plek. We kwamen aan om 21.00 uur, douches en perfecte badkamers. Ze hebben dvd's, boeken en games om gratis te gebruiken. Ze hebben ons uitstekend ontvangen. Zou terugkomen.

• mei 2022

• november 2019