camping is vooral erg prijzig geworden. Betaalden met korting via CCC lidmaatschap per nacht nu 53 euro/ 45 pond voor camper met elektra en 2 personen. Is hiermooi voor een wandeling maar ligt overal ver vandaan en heeft weinig te bieden behalve ruimte.

cmja

slechts een overnachting maar… prima plek, vriendelijke dame aan de telefoon, perfecte ontvangst inclusief een andere dame op een fiets die mij de plek en faciliteiten liet zien. ik kom hier wel terug

• april 2022

Mooie camping. Restaurant is er niet meer (wordt verbouwd?). Wij kregen leeftijdskorting (ouder dan 60) en korting met CKE-kaart (betaal je de ledenprijs).

• april 2022

Windermere Camping and Caravanning Club site