Wij hebben hier van alles genoten. Geen reservering nodig, gewoon bij de havenmeester regelen. 22 pond all-in voor 2 personen, prachtig sanitair, fijne douche, mooie plaatsen. Tja, die tikkende masten bij jachthavens vinden wij juist rustgevend, slaapverwekkend.

• augustus 2020

Mooie schone camping, dicht bij de stad

• september 2019

Prachtige locatie aan de haven. Vandaag wind stil ... dus geen last van getik van touwen in de masten van de boten. Echt een bijzondere locatie met netjes sanitair en douches ...wel borg voor deze voorzieningen betalen.

• augustus 2020

Mooie schone camping, dicht bij de stad