• juli 2019

Camperplaats naast de doorgaande weg. ‘s Nachts geen last van. Eten in de inn prima (wel grote porties). Wij stonden er als enige camper.

• juli 2019

De snelweg in de buurt hoor je wel redelijk. Maar gratis en redelijk eten (voorgerecht Garlic Mushrooms was zelf zeer lekker). Wij stonden aan de zijkant een beetje weg van de meeste pub/hotel bezoekers.

• juli 2018

Prima gratis overnachtingsplaats op grote parkeerplaats bij restaurant/pub langs doorgaande weg. Totaal niks gemerkt van bezoekers pub. Weg is hoorbaar, maar ligging hoger dan weg, werd eind vd avond rustiger. Niks mis mee

• juli 2018

The Inn for all Seasons