we dachten op een boeren camping te komen :-) bleek toch echt wel een heuse camping te zijn. Mooie plek. sanitair schoon wel wat verouderd 1 nacht £ 29,00 2 pers kampeerbusje & stroom

Campertje6668

Mooie rustige boerencamping in het hart van Land's End. Mooi uitgangspunt. Halte van rondreis bus langs alle hoogtepunten op 600 meter van de camping. Ontvangst en voorzieningen prima. Wij betaalden juni 2023 voor 2p en camper 24 euro.

paula-en-jaap

Rustige camping. Gezellige, maar dure, farm shop verderop. In het dorpje (5min wandel) de bus genomen naar Land's End. Fijne uitstap. Camping zelf proper, volledig, vriendelijk. Foodtrucks op bepaalde dagen. Ene dag pizza, andere dag fish en chips.

Tower Park Caravans and Camping