Prima plek om te staan. Grote parkeerplek naast de pub. In overleg met de eigenaar mochten we hier gratis staan als we wat gingen eten in de pub. Prima plek!

• augustus 2019

Ik woon lokaal en rijd regelmatig langs de the Plough. De kroeg is gesloten en het parkeerterrein is omheind, samen met het kampeerveld naast de parkeerplaats. Als de situatie verandert, zal ik een update posten.

• juli 2018

Klein grasveld met stroom naast en van de pub. Geen toilet of douche. Wel alle loosvoorzieningen en inname water. Ligt langs doorgaande niet al te drukke weg.

• augustus 2019

• juli 2018