• mei 2022

Veel asociaal publiek. We durven de camper niet onbemand te laten. De weg is rustiger van 23 tot 5 uur maar ook dan niet zonder verkeer. Erg veel herrie. Absoluut geen aanrader!!!

• september 2019

Vrij scheve camperplaats, voor een parkeerplaats, beetje scheef en onguur. Er stonden twee buscampers met mensen die daar voor langere tijd leken te verblijven. Prullenbak zat volgepropt. Plaatsje kun je op de fiets naartoe, Tesco Express is op loopafstand (10 min).

• november 2018

• mei 2022