Mooie camping met ruime plaatsen op verharde ondergrond (kiezel) met per plaats een groot stuk gras. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Extra: een overdekt zwembad, open tussen 9.00 - 17.00 uur. Prijs: camper, 2 pers. en stroom £ 26,50. Camping ligt aan de B3314, een halve mile voor St. Minver.

• juni 2018

Wij hebben hier een nacht gestaan, prima, op fiets afstand ongeveer 3,5 km van het strand, waar veel golfsurfers hun kunsten laten zien. Mooie en verzorgde camping, aardige en behulpzame ontvangst, buiten seizoen met stroom £ 20,50 mooi sanitair

• juni 2018

Gunvenna Holiday Park