Goede prijs/kwaliteit verhouding. Camping staat iets van de weg af. Zeer groot veld. Naast het café. 2 douches en 1 toilet. Niet alles voor de camper aanwezig, geen vuil water lozen en geen electra. We betaalden £15.

• januari 2020

• augustus 2019

Top plekje! Groot ruim veld met speelplek voor kinderen. Ook een lekker hapje eten in het restaurant is mogelijk. Douches zijn oke en lekker warm, enige minpuntje is dat er een drukke weg in de buurt ligt, deze wordt echter rustiger gedurende de avond. Wij hebben 20 pond betaald voor een nacht.

• januari 2020

• augustus 2019