Miel67

Mooie camping met goede voorzieningen. Een regelrechte aanrader als je een bezoek wilt brengen aan York. Nog geen kwartier lopen en je bent in het centrum. Top !

• maart 2023

Goed genoeg camping gebruikelijke standaard. Het draait allemaal om de locatie. Sommige staanplaatsen zouden te kort zijn voor onze camper van 7,5 m. Aangekomen om 13.00 uur en een wachtrij maar ging snel naar beneden dus geen probleem voor ons. Nogmaals alles over locatie.

• maart 2023

York Rowntree Park Caravan Club Site