Alles wat men zich kan wensen op een camperpark: veilig, schoon en met elektriciteit en water op elke grote kampeerplaats. Naast dorp met winkel, bar en restaurant. Waarschijnlijk aan de dure kant vergeleken met Portumna of Fethard, maar ik heb gehoord dat er aanvullende diensten worden aangeboden.

Rayandkay

Camperplaats ziet er prima uit. Netjes en volledig verhard. Vriendelijk ontvangst inclusief uitleg hoe we via de website de plek online konden betalen. Kleine supermarkt en pinautomaat op 100 meter van de camping.

Slieve Gullion Getaways