De perfekte plek voor een tussenstop! Kleine, mooie landelijke camping met een geweldig sanitairgebouw. Op de achtergrond geluid vd snelweg, niet storend. Super vriendelijke beheerder! Zo een plek verzoent je met de afsluiting vd vakantie.

Sabine33

Een geweldige parkeerplaats met extreem aardige operators. Wij adviseren! LET OP: HONDEN ZIJN NIET TOEGESTAAN.

MaJo-on-Tour

Zeer nette camping bij de boer, goed verharde ruime plaatsen met gras er tussen, nette badkamers. vriendelijke eigenaren. Dicht bij de M6 maar daar heb je weinig last van. Wij hebben 25 pond betaald Top!!

• CA11 0BJ, Catterlen, Verenigd Koninkrijk

Woodhead Farm Caravan Site