De duurste plek van onze reis tot nu toe, we betaalden 58 pond per nacht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. camperplek ligt op een prachtige plek en de voorzieningen zijn erg goed. Gratis wassen, goede douches en aardige uitbaters. erg netjes, WiFi niet erg goed.

riknick

Vrij prijzig maar alles is dan ook perfect in orde. Zelfs een familie badkamer met bad voor de kleine kinderen. Je loopt via het paadje naar een prachtig strand. goede uitvalsbasis voor de boot naar de hybrides.

bramenrenee

zeer goede sanitaire voorzieningen en een korte wandeling naar het prachtige strand.

Sunnyside Croft