We stonden hier niet, maar dronken iets. We vroegen of je er inderdaad niet meer kunt staan. De eigenaar zei echter dat dat wel kan en er iedere dag campers gebruik van maken. Informele, gezellige sfeer.

helaas niet meer mogelijk om te overnachten

• september 2019

We verbleven hier voor een nacht. Dit is een zeer rustige locatie, mooie wandelingen direct vanaf de parkeerplaats. Het eten in de herberg was erg goed en onze gastheer, erg vriendelijk. Zou zeker weer verblijven volgende keer dat we in Schotland zijn bezoeken.

helaas niet meer mogelijk om te overnachten

• september 2019