Ideale tussenstop. Dicht bij winkels en snelweg. Zeer vriendelijke eigenaren stuurden ons naar onze kampeerplaats. (slechts 5 beschikbaar, dus bel of e-mail om uw staanplaats te reserveren) £ 10 is inclusief water en afval. Aanbevolen, rustig en veilig parkeren.

b.fielder57

Vooraf bellen of er plek aangeraden in het seizoen. Heel vriendelijk ontvangst!!

5 standplaatsen verspreid. Vriendelijke eigenaren. Dichtbij M74. Geweldige CP

5 standplaatsen verspreid. Vriendelijke eigenaren. Dichtbij M74. Geweldige CP