prima plek, volgens aanvraag bij VVV, overnachten is hier geen probleem (ook al staat er op het bord "niet slapen"). er waren 4 van ons die nacht, een beetje verkeerslawaai, maar perfect voor het verkennen van de abdij en de stad

Snagens

er zijn twee grote parkeerplaatsen en er staan bij beide dezelfde borden maar wij stonden op de grootste parking bij de informatie en de wc's met ongeveer 25 andere campers met uitzicht op de Abbey.

T5-Geraar

Veel lawaai van vrachtwagens die hier parkeren. Voor de rest een prima locatie. De dames van de 'thearoom' vertelden ons dat je hier mag overnachten en dat er practisch iedere nacht campers overnachten.

Canongate