Parking Duncansby Head

John o' Groats, Highland, Schotland, Verenigd Koninkrijk

Parking Duncansby Head

Parking bij vuurtoren van John O'Groats - gebruik GPS-coordinaten - uitzicht over Atlantische oceaan - vlakbij kliffen met veel vogels - regelmatig zeehonden en walvissen te spotten - plek voor natuurliefhebbers - centrum 23km

• KW1 4YS, John o' Groats, Verenigd Koninkrijk
  • £ 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

We hebben hier een geweldige avond gehad met onze kinderen (3 en 6 jaar). Fantastische klifwandeling en we zagen zelfs dolfijnen bij de stapels. We waren een van de ongeveer 8 campers, maar het voelde afgelegen en stil zoals we hadden gehoopt. Grote vuilnisbakken.

• juli 2020

Vandaag aangekomen voor een bezoek, momenteel hebben de lokale bevolking balen met borden die zeggen dat er geen wild kamperen is, dus overnachtingen zouden worden vermeden

• november 2019

Rustige locatie, prachtige zonsondergang en zonsopgang, als er geen wolken zijn. Cliff Coast is het bekijken waard. Geparkeerd met de voorruit naar het noorden, met geluk ook noorderlicht te zien.

Sevgi

Deze locatie heeft 31 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

• november 2019

Sevgi

Deze locatie heeft 31 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• KW1 4YS, John o' Groats, Verenigd Koninkrijk

3° 1' 37" W

-3.02701

• £ 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Verhard