We verbleven een nacht in Camper na een bezoek aan de stad en de omliggende gebieden, hoefden geen gebruik te maken van de toiletten, rustig genoeg stop, geen overlast, denk dat er nog 4 andere campers bleven, coöperatie naast de deur en gemakkelijke toegang tot lokale winkels, bars en restaurants.

BaileyC

We stonden hier 2 nachten. parkeerplaats prima, toiletgebouw vies, gelukkig hebben we ons eigen sanitair. De 1e woensdag in aug zijn in Killin de Highland Games. als je in de buurt bent: een aanrader.

henk27557

Prima plek om te overnachten zonder voorzieningen. Co-op winkel op 50 mtr. en dagelijks geopend. Hotel Killin ook op loopafstand en diervriendelijk. Gezellig en betaalbaar eten.

Parking Killin