prima camping, rustig gelegen. overdag is de snelweg goed hoorbaar maar snachts geen last van gehad. Sanitair is allemaal netjes.

RdkSv

goed voor 1 nacht , toiletgebouw ronduit ranzig. snelweg dichtbij en goed hoorbaar

RdRAmsterdam

Toilet gebouw gedateerd, maar zag er heel netjes uit. Prijs is wel wat meer dan campercontact aangeeft is nu £ 30. Eerlijk gezegd, wel een beetje veel. Misschien zijn dit ondertussen de prijzen, is nl onze eerste stop.

• Ladeside

KY13 0RD, Kinross, Verenigd Koninkrijk