ziet er prima uit. honestybox 10 pond/nacht. Er zijn zelfs EHU's. betalen met betaalkaart.

Wians

Prachtige plek! Sluiten ons graag aan bij de vorige reviews. Er kunnen wel 10 en meer campers terecht. Voor heerlijke aardbeien (tot mits juli) en frambozen (ook nu nog) beveel ik van harte de West Drumliah Fruit Farm aan die vlakbij Bonar Bridge een stukje heuvelop ligt.

SnugBuz

Prachtige omgeving met wandel mogelijkheden en de zalm zien springen in de Falls of Shin prima plek om te overnachten helaas was het bezoekers centrum dicht.

Parking Falls of Shin Visitor Centre