Prima plaats om te overnachten heel rustig. voor overnachten betaal je £ 10,00 in de honestybox. drinkwater gratis, maar voor cassette legen moet je met card betalen, en er staat nergens een prijs vermeld. zou £ 7,00 zijn.

fam.-hofmans

ziet er prima uit. honestybox 10 pond/nacht. Er zijn zelfs EHU's. betalen met betaalkaart.

Wians

Prachtige plek! Sluiten ons graag aan bij de vorige reviews. Er kunnen wel 10 en meer campers terecht. Voor heerlijke aardbeien (tot mits juli) en frambozen (ook nu nog) beveel ik van harte de West Drumliah Fruit Farm aan die vlakbij Bonar Bridge een stukje heuvelop ligt.

Parking Falls of Shin Visitor Centre