Prachtige plek! Sluiten ons graag aan bij de vorige reviews. Er kunnen wel 10 en meer campers terecht. Voor heerlijke aardbeien (tot mits juli) en frambozen (ook nu nog) beveel ik van harte de West Drumliah Fruit Farm aan die vlakbij Bonar Bridge een stukje heuvelop ligt.

• mei 2023

Prachtige omgeving met wandel mogelijkheden en de zalm zien springen in de Falls of Shin prima plek om te overnachten helaas was het bezoekers centrum dicht.

Robertkool

Prima locatie. Rustig. Visitor centre en toiletten momenteel gesloten. Even de tijd nemen om de zalmen te zien springen.

• mei 2023

Parking Falls of Shin Visitor Centre