Hier is helemaal nix! Geen view, geen leuke sfeer, geen wc, geen douche, helemaal nix. Jij staat gewoon in tuin achter huis naast vieze kapote schuurtjes. Bah. Rijd liever verder richting vuurtoren en blijf boven mooie baai vtij staan. Als wij.

bbcamperlife

heerlijk rustige camping met uitzicht op zee. Zonder voorzieningen. In het sportcentrum toilet en douche. Jammer dat wij er op zondag waren dan is alles gesloten ook het sportcentrum.

2019Kesie!

Geweldige locatie 🤩, en wat een ontvangst door de gastvrije eigenaar 😂 Een “must do” als je één band Outer Hebrides” bezoekt.

The Uncle's croft campsite