Leuke plek, maar heel snel (in zomer) voll. Wij waren daar om 18 uur, geen plek meer. Somige parken echt in midde van plek dat niemand anders daar past. Ook als het plek is voor twee met groot afstand. Dat hebben wij hier op Sky vaker gezien. Beetje jammer.

Francis&Rob

dichtstbijzijnde camping was vol (hoog seizoen in skye) en de camping baas verwees ons door naar hier. Als je op tijd bent prima plek wel beetje schuin maar ja daar heb je dan ook een prachtig uitzicht en vrije kampeerplek voor terug.

• A855

Portree, Verenigd Koninkrijk