Mooie camping. Prachtig uitzicht. Receptie was onbemand en via de website alleen voor 2 nachten te boeken. Niet duidelijk op welke pitch je kon gaan staan en of die gereserveerd was. Later kwam de camping eigenaar en was onze plek voor 1 nacht oké. Niet goedkoop voor £30

PieterB

Wat een leuke camping. Fijne ontvangst door de eigenaar. We hadden niet geboekt en de camping was vol. Er is voor gezorgd dat we toch konden camperen. Prima sanitair. Fijne locatie.

• september 2019

Wat een prachtige locatie! Prima vakken voor campers voorzien van grind. De vriendelijke eigenaar heeft jaren geleden zijn veeteeltbedrijf verruild voor de camping en stopt daar zichtbaar veel tijd in. Doodstille locatie met adembenemend zeezicht.

• september 2019

Solway View Caravan & Camping Site