Bishop's Meadow Caravan & Camping Site

Brecon, Powys, Wales, Verenigd Koninkrijk

Bishop's Meadow Caravan & Camping Site

op het eerste veld tappunt voor water - vuilwater op de plaats - centrum Brecon 1.8km

• Hay Road

LD3, Brecon, Verenigd Koninkrijk
  • £ 32,25 • 1 mrt. t/m 1 nov.

• april 2019

Prima veldje voor de campers met uitzicht. maar als je 30 pond betaald voor 1 nacht is het logisch dat je free wifi hebt en geen 5 pond extra moet betalen voor 24 uur WiFi.

• juli 2018

Leuke camping met vriendelijk personeel. Het hamburger restaurant was volgeboekt, tot grote ergernis van mijn kleintjes, dus ik zou van tevoren reserveren adviseren.

• juni 2018

Grote camping met mooi uitzicht over Brecon Beacons. Vriendelijk personeel, goed verzorgd sanitair. Wij hebben op een groot grasveld achterop de camping gestaan zonder stroom voor 20,00£ pn.

Summer15

Alle 4 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• april 2019

• juli 2018

• juni 2018

Summer15

• £ 32,25 • 1 mrt. t/m 1 nov.

Onbekend