• juli 2018

Op grind gestaan, maar mochten ook op grasveld staan. Ligt aan de B4310 in Nantgaredig 1 km vanaf de A40. Pub open om 17:00 uur. Ondanks dat we er gegeten hebben moesten we toch 5 pond betalen. Gezellige pub en goed eten.

• juli 2018

Prima plekje voor 1 nachtje op een doorreis. Redelijk rustig. De coördinaten kloppen niet helemaal en het was even zoeken. Volgens onze GPS moet het zijn: N 51°51'4" W 4°11'24.6"

• november 2017

Pub parkeerplaats verscholen, ver van de hoofdweg. Mooie pub met eten van goede kwaliteit

• november 2017

• SA32 7LQ, Carmarthen, Verenigd Koninkrijk