• september 2017

In augustus 2017 geprobeerd..leek prachtige plek tot er rond 22uur rondscheurende herriemakende jeugd in autos verschenen. Dus opgedoekt en weggegaan.

• augustus 2017

Leek mooi maar zagen bordje met parkeerverbod na 17u. Dit genegeerd en blijven staan tot we dan toch rond 22u "verjaagd" werden door rondcrossende en schreeuwende jongeren.

• september 2016

Bleef hier één nacht. Zeer rustig toen we aankwamen om 16.00u. Geen overlast en weinig lawaai van de vierbaansweg. Geen faciliteiten. Goede stop op de rand van Brecons. bleef hier op 30/08/2016

• september 2017

• augustus 2017