Falun, Dalarnas län, Zweden

gelegen aan het meer - centrum 5km

• Lövbergsvägen

791 77, Falun, Zweden
  • SEK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Parking bij mooi zwemmeer. Uitvalsbasis voor wandelen, vissen en een bezoek aan Falun. Maar zoals eerder al vermeld; er zijn mooiere plekken. In de zomer is het tot laat in de avond druk en er zijn weinig rechte plekken om te staan met de camper.

Wietzes

Een heel mooi plekje in de natuur. als er meerdere campers hadden gestaan waren we gebleven, het is erg afgelegen. maar nu zijn we iets dichter bij de stad gaan staan, in lilltorpet aan het meertje.

• juli 2021

prachtige plaats. je moet het laatste parkeerterrein hebben. heerlijk rustig. we hebben hier 3 dagen overnacht. mooie wandelingen gemaakt en mijn falun bezocht. er zijn geen voorzieningen alleen wc onder het gesloten restaurant.

• juli 2021

• Lövbergsvägen

791 77, Falun, Zweden

• SEK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.