Geweldige camping in het laagseizoen. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Schoon en verzorgd. Met Acsi Card 305 SEK per nacht.

hubacher

De camping en de sanitaire voorzieningen waren prima. Echter de spoorlijn was voor ons een domper. Als de wind naar zee is veel lawaai overlast. wel goede fietsroutes ook naar de stad.

Pait

Qua faciliteiten en personeel prima voor elkaar. Levendige camping met spoorlijn op 50 meter. Hou je van een beetje reuring dan is dit een mooie camping.

Camping apelviken.se