Ook al wordt er hier veel geklaagd over de prijs, ik denk dat je het hier wel kunt verdragen. Het sanitair is beter en schoner dan op sommige echte campings

Netti19381

Het veld biedt niet veel behalve het uitzicht op de haven, industrie en schepen. Naar onze mening is 420 SEK buiten de vakantieperiode overdreven. Voor ons grenst dat aan hebzucht.

Jane&Uwe

Armoedige plaats voor de prijs, wij betaalden 420 SEK voor een nacht. Het internet hoef je weinig van te verwachten. Er rijden constant auto's over de plaats heen. Het was eerst onduidelijk waar je moest betalen.

Varbergs innerhamn