Hammarstrand Camping

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

EJK-1962

Dank je wel voor de mooie review. Wij vonden het heel gezellig jullie op onze camping te ontvangen. We hopen jullie in de toekomst weer te zien als jullie de Wildernis route gaan rijden. Groetjes Rob en Brenda

• april 2023

Zeer gastvrij eigenaren. mooie sanitair ruimte en andere fijnen mogelijkheden. Een prachtige omgeving waar je uit kijkt op het meer..

Roxy88

Dank je wel voor jullie review het was leuk om jullie hier op Hammarstrands camping te hebben graag tot een volgende keer. Groeten Brenda

we vonden deze plaats per ongeluk en vonden dat deze plek uitstekend is. Sanitaire voorzieningen geweldig, broodjes werden naar de Womo gebracht. Super aardige dame bij de receptie. Al met al: T O P!!! we komen zeker terug

cargund

Bedankt voor de mooie recensie. We waren ook blij om bij je te zijn. Fijne reis en tot volgend jaar. MvH Brenda

• april 2023

Hammarstrand Camping