Hammarstrand, Jämtlands län, Zweden

Hammarstrand Camping

gelegen aan rivier Indalsälven - midden in de natuur - supermarkten/winkels/centrum 1km

• Koppelhällsvägen 18

840 70, Hammarstrand, Zweden
  • SEK 280,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

waltish

Bedankt voor je recensie. Dit doen wij met veel plezier. We kijken uit naar een reünie. Groetjes Rob en Brenda

Mooie camping. Wij waren hier ook in 2019. Zeer vriendelijke ontvangst en heel gezellig. Niets is Brenda en Rob te veel. En met veel enthousiasme bouwen ze nog steeds aan een nog mooiere camping .Een aanrader. Toon en Adrie

Lunitoon987

Dank je wel Toon en Adrie. We bouwen inderdaad door aan onze camping. We zien elkaar weer over 3 jaar. Fijne zomer. Groetjes Rob en Brenda

• september 2019

Mooie verzorgde camping! Sanitair ziet er keurig en netjes uit. Gezellige eigenaren. Wij keren zeer zeker terug volgend jaar...

Tange-Antheunisse

Dank je wel voor deze mooie review. We zien jullie graag volgend jaar terug. Goede reis. Rob en Brenda

• september 2019

Tange-Antheunisse

• SEK 280,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport

• Jachthaven in de buurt