Hammarstrand, Jämtlands län, Zweden

Hammarstrand Camping

gelegen aan rivier Indalsälven - midden in de natuur - supermarkten/winkels/centrum 1km

• Koppelhällsvägen 18

840 70, Hammarstrand, Zweden
  • SEK 280,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• augustus 2022

we vonden deze plaats per ongeluk en vonden dat deze plek uitstekend is. Sanitaire voorzieningen geweldig, broodjes werden naar de Womo gebracht. Super aardige dame bij de receptie. Al met al: T O P!!! we komen zeker terug

cargund

Bedankt voor de mooie recensie. We waren ook blij om bij je te zijn. Fijne reis en tot volgend jaar. MvH Brenda

• augustus 2022

Rustige plek, mooie plaatsen Sanitair goed en schoon, Nordic Spa beschikbaar maar niet gebruikt - met goede service inclusief broodjesservice, we komen graag terug. in het hoogseizoen ook met koffie en ontbijt

tporten

Bedankt voor de mooie recensie. Laten we tot de volgende keer nog even op ons mooie plekje in Zweden blijven. Tot volgend jaar.Mvh Brenda

geweldige camping, schoon en net sanitair. Aardige eigenaren. Lekkere ruime plaatsen. Dit jaar hier voor het eerst met de camper geweest (na 3x met de caravan). Hier kom je echt tot rust. Hier komen we zeker terug (volgend jaar).

Edwin2908

Dank je wel Edwin. We zien jullie graag komen elke zomer graag tot volgend jaar. Rob en Brenda

Edwin2908

• SEK 280,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport

• Jachthaven in de buurt