Hammarstrand Camping

Hammarstrand, Jämtlands län, Zweden

Hammarstrand Camping

gelegen aan rivier Indalsälven - midden in de natuur - supermarkten/winkels/centrum 1km

• Koppelhällsvägen 18

840 70, Hammarstrand, Zweden
  • SEK 220,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• nkc, asci

• september 2019

Mooie verzorgde camping! Sanitair ziet er keurig en netjes uit. Gezellige eigenaren. Wij keren zeer zeker terug volgend jaar...

Tange-Antheunisse

Dank je wel voor deze mooie review. We zien jullie graag volgend jaar terug. Goede reis. Rob en Brenda

• september 2019

Waren hier 3 dagen nl. 4, 5 en 6 augustus. je voelt je hier direct thuis door de vriendelijke ontvangst van de beheerders. Nette camping. Net en schoon sanitair. Alles aanwezig voor de een prettig verblijf. Dorp met winkels op loopafstand. Komen hier beslist terug.

Zambezi

Dank je wel voor deze mooie review. Wij staan graag klaar voor onze gasten. We zien jullie graag terug. Met gast vrije groet, Rob en Brenda

• augustus 2019

Zeer goede camping op een zeer mooie plek. Vriendelijke eigenaar, rustige buurt. Zwembad, vissen en nog veel meer. Perfect om bij honden te blijven. Verbleef hier twee nachten in plaats van een die gepland was! Zal hier zeker terugkomen!

Dank u zeer

• augustus 2019

Dank u zeer

• SEK 220,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• nkc, asci

• Wintersport