Jormvattnets Fiskecamp

Jormvattnet, Jämtlands län, Zweden

Jormvattnets Fiskecamp

gelegen aan een meer - gelegen aan de Wildernisroute - Gäddede 30km - Stekenjokk 56km

• 833 98, Jormvattnet, Zweden
  • SEK 240,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International

Fijne camping. Nu erg stil. Erg schoon en mogelijkheden voor wasmachine en droger. Sauna aanwezig. Goede douchegelegenheid. Leuk is het gebruik van de ruimte boven het water.

Marco1

We waren hier op 13-09-09 en betaalden 260 kr inclusief elektriciteit. Sauna en douches gebruikt. Alles simpel maar oké. Zeer rustig 's nachts. Gebruik van keuken mogelijk. Wasmachine / droger kosten extra. Afvoer mogelijk.

• juli 2019

Wij waren hier op 1 juli. Mooie doorgangscamping aan rustige doorgaande weg. Wij betaalden voor 2 personen en een camper, zonder elektriciteit SEK 180. Nieuw toiletgebouw met heerlijke douches, een sauna en een zitruimte met uitzicht over het meer, op de Noorse bergen.

• juli 2019

hppostma

• SEK 240,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International

• Wintersport