Wij hebben hier eind mei drie nachten gestaan. Vriendelijke Duitse eigenares. Douches en toiletten superschoon. Wifi alleen rond het gebouw, verder geen bereik. Mooi meer om te kanoën. Een aanrader vinden wij.

• februari 2023

Zeer vriendelijk ontvangst. Camping ligt op een prachtige locatie aan een meer. Sanitair was schoon.

Spinnetje1974

prachtig aan een meet gelegen camping uitstekende uitlaat mogelijkheid jkheif voor de hond goede prijs-kwaliteit verhouding flexibele beheerders

• februari 2023

Movanta Camping