was hier eind juli, de prijs is nu 230 sk, veel mensen hier met muziek en kinderen - te duur voor wat er wordt aangeboden en betaal noodzakelijkerwijs in Zweedse kronen, als je in euro's betaalt, kost de plaats 26 euro

van-der-Veer

Nieuw gebouw met toilet en douche. nog steeds geen lozing voor grijswater. Prijs in 2023 is SEK 230.

sri

prima plek. Wij hebben begin aug. hier 1 nacht gestaan. Om een groot gravelveld staan 30/40 campers in een cirkel. Een rij in het midden werd niet gevuld. Drinkwater is afgesloten niet duidelijk waarom. Het zeewater ziet er voor ons niet fris genoeg uit om te zwemmen.

Ställplats Festplatsen Timmernabben