prima plek voor een overnachting bij een prachtig slot(was helaas niet open toen wij er waren) er is een toilet aanwezig bij de parkeerplaats! Veel jongeren die er in de avond nog een drankje komen doen, echter weinig last van gehad. Hissö naturreservat is prachtig om een wandeling te maken.

JordieW

ik zie geen enkele belemmering om te staan behalve dat de parkeerplekken te klein zijn voor campers. gewoon kont naar achteren parkeren! na 18h00 kan je er zo staan. inderdaad is 100m. voor deze P een groen veldje in een driehoek van wegen waar je ook kan staan.

• juli 2021

Helaas is deze Cp niet meer beschikbaar. 20 meter ervoor is er een gras ruimte beschikbaar voor een paar campers.

• juli 2021

• Hissövägen 5B