Vriendelijk ontvangst door Hanneke. Sanitair en faciliteiten netjes, schoon in leuke "old skool" style! 's Avonds gezellig bij het kampvuur en bezienswaardigheden in de buurt : watervallen en oude staalfabriek. Zeker een aanrader.

keldersmetdecamper

hartelijke ontvangst door Hanneke, de eigenaar van de camping. sanitair is basics maar voldoet. ruimte om af te wassen. Heel bijzonder dat ze in Nederland bijna buren van ons zijn (qua dorpen) Heerlijke plek , lekker rustig. We hadden helaas een hele dag regen 🌧️. kan gebeuren 😉

De-haartjes

Mooie camping. Ontvangen door leuke Nederlandse eigenaars. Heerlijk rustig en mooie omgeving, een aanrader. In het sanitair leuke details van de oude ‘Skool’ verwerkt, zo ook in de 2 appartementen. Adres: Old Skool accommodations Nybacka 8 684 95 Höje Zweden

• Nybacka 8

684 95, Höje, Zweden