Kolgårdens Stugby & Camping

Lövliden, Västerbottens län, Zweden

• juni 2024

Dit jaar weer eens bezocht. We waren net op tijd en hadden het laatste plekje aan het water, na ons stroomde de camping vol. Prima sanitair, je hebt je eigen privé badkamer. lozen grijs water en toilet prima verzorgd.

• juni 2024

Helemaal eens met de vorige review! Alles wat je maar wenst is aanwezig op deze camping. Het sanitair ziet er als nieuw uit en superschoon. Zeer vriendelijke ontvangt. We raden deze camping ten zeerste aan!! Henri&Cora

Kolgårdens Stugby & Camping