mooie staanplaats met uitzicht op het meer. Alles wat je als kampeerder nodig hebt is hier aanwezig. We voelden ons zeer comfortabel

khschoel

Prima plek voor één of meerdere overnachtingen. Deels verhard maar meeste op gras. Voor de prijs is alles inclusief en krijg je veel waar voor je geld. Prima sanitair en keuken om te gebruiken. Prachtig uitzicht en een geweldig meer om te suppen. Kanoes zijn te huur.

HBX

Een vriendelijke ontvangst en een zeer verzorgde en liefdevol geleide camping. Ideaal om te relaxen, zwemmen en suppen. Niet goedkoop, 370 SEK voor een stoel op de eerste rij en 320 SEK vanaf de 2e rij. Met Camping Key is dat 5% Winkels in de buurt, Coop, ica etc.

Saiva Camping