• januari 2023

Wij waren hier in de winter toen het net heel hard sneeuwde. De vriendelijke beheerder schoof speciaal voor ons de sneeuw zodat wij een goede plek hadden. Wij konden gebruik maken vh sanitair gebouw. Daar was het schoon en warm.

Hymertje4x4

Leuke camping met eigen toegang tot het meer. Veel vaste kampeerders. Sanitair vrij oud maar ok... Leuke midgetgolfbaan op het terrein. Vaak erg luidruchtig 's nachts vanwege de aangrenzende straat.

• maart 2022

20-03-2022 mooie plek maar helaas geen toiletten open en geen water of riolering mogelijk, elektriciteit werkt

• januari 2023

• maart 2022