De plekken aan het water zijn zeker mooi maar als het hard waait sta je ook heel gezellig aan de kant bij het golfterrein. Douche is dan alleen wat verder lopen. Restaurant aanwezig. Prima plek om een paar dagen te staan op fietsafstand van het stadje.

• november 2022

Thuishaven

Mooie plek als je direct aan het meer staat. NB: plaatsen 9 t/m 17 zijn direct aan het meer. Handig ivm reserveren via de website, dit gaat idd erg makkelijk! Sanitair prima in het clubgebouw. Let op: restaurant aldaar sluit om 19 uur. Wij betaalden overigens SEK 300.

• november 2022

Mariestad Golfklubb