Niet zo goed als het lijkt, de zon gaat vroeg onder en het is niet leuk om om je heen te zien. je moet naar de haven om wat leuke dingen te zien. Geen mogelijkheid om een bad te nemen.

• november 2022

Fantastisch mooie plek waar naast de camper plaats is voor tafels en stoelen. De camping is het hele jaar door geopend, maar de toluet-omstandigheden zijn in de winter gesloten. Het hele jaar door legen en vullen prijs 200 skr incl Eerlijk Margit en Keldi

• april 2022

Best een mooie staan plaats voor Campers, wc / douche gaat wel ( best schoon) personeel niet ( vraag me af wanneer het seizoen hier begint) echt vriendelijk, zeker niet naar hondenbezitsters, dit is meer een plek voor boten want je zit bijna in de haven . Wij komen hier nooit meer terug

• november 2022

• april 2022