zeer mooie plek in de natuur. 300SEK met elektriciteit per nacht. Sanitair schoon, zij het in containers. Gevaar! muggen!! Zeer aardige Duitse eigenaar

T3Driver

Door de leuke reviews naar deze camping gegaan. Inderdaad erg leuk. Wij stonden op het grasveld met een prachtig uitzicht. De eigenaresse is erg aardig!

marjolein47

Geweldig plek! Vriendelijke en behulpzame bediening. Beste sanitaire voorzieningen en rustige ligging. De omgeving biedt vele excursiemogelijkheden.

Hunnebergs Gard Hostel & Camping