prachtig plekje! kleinschalig, genieten van zoveel rust in een prachtige wandelomgeving. we zouden er zo terug willen verblijven. leek aanvankelijk met onze mobilhome van 7,5 meter niet toegankelijk maar is te doen. een klein paradijsje met heel vriendelijke en hartelijke ontvangst.

Wegewaj

erg vriendelijk en gastvrij onthaal en heerlijke rustige plek in het bos naast de kassen. op loopafstand van rivier waar gezwommen kan worden. Mooi schoon en gebruiksvriendelijk sanitair. plekje dat zijn geld waard is.

Sunrader

Fijne rustige plek. Klantvriendelijk. Dichtbij een geweldig mooie rivier. Leuk om te overnachten op een tuinbouwbedrijf mét wat leuke dieren en waar overdag gewoon gewerkt wordt.

Wildenau