• mei 2021

Door de corona kwamen we deze plek tegen en waren zeer aangenaam verrast. Het personeel van het restaurant en het plein was beleefd en de kwaliteit was goed. Het sanitair is niet nieuw maar wel erg schoon. De locatie aan de Rijn biedt wandel- en fietstochten

• juni 2020

Leuke camping, goed onderhouden en schoon. Sanitair TipTop! De tuinman is een jonge, sympathieke jongen die goed werk levert. Naast kamperen is er een buitenzwembad en de Rijn. De Camping Bistro biedt lekker eten en drinken tegen normale prijzen.

• mei 2021

Campingplatz Bad Zurzach