SHTravelling

Alles wat je nodig hebt om te kamperen! Geweldige plek, rustig, schoon, geweldig uitzicht. De jongens met de grote Morelos zouden blij moeten zijn om in het drukke Interlaken te gaan staan;) R di is super behulpzaam en aardig. We komen zeker terug

Kenji1976

Erg mooi gelegen. Zeer vriendelijke beheerder. In het hoogseizoen goed bezet met de nodige drukte bij het sanitair. Reserveren (via de webpagina) is een must om bij aankomst teleurstelling te voorkomen. De percelen zijn in veel gevallen niet groot.

Camping Wang