Kläsihof

Lützelflüh, Trachselwald, Bern, Zwitserland

Kläsihof

in appelboomgaard van ons prachtige "Hoschtet" - dorp met winkels circa 1,5 km - maak vooraf een afspraak.

• Dürr 1212

3452, Lützelflüh, Zwitserland
  • CHF 25,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• oktober 2020

Super mooie plek! wij stonden er een paar dagen geleden als enige kampeerders. 1 nacht gebleven omdat we op doortocht zijn. Helaas is er alleen een buitendouche. Te koud voor deze tijd van het jaar.

• september 2020

Wat een heerlijkheid en gastvrijheid. Onze kids van 1 en 2 jaar hebben het reuze naar hun zin gehad en wij ook. De buitendouche is een succes en er is geen lichtvervuiling dus sterren volop. Uiteindelijk 3 nachten (1 was het plan) gebleven op deze heerlijke Alpenweide bij deze vriendelijke familie.

Wouter-van-der-Zeijden

Mooie, nieuw geopende boerderijcamping. Ideaal voor gezinnen en kinderen, want er zijn diverse speelmogelijkheden in de tuin. Onze kinderen sloten snel vriendschap met het boerengezin. Ook goed als uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten. Rustige ligging in de boomgaard

STEINERS

Alle 5 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• oktober 2020

• september 2020

STEINERS

• CHF 25,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

5 dagen