Kürbishof Oppliger

Oberburg, Burgdorf, Bern, Zwitserland

Kürbishof Oppliger

rustige locatie bij boerderij met grill tipi-tent en sauna - pompoenseizoen september-oktober - centrum 300m

• Krauchthalstrasse 40

3414, Oberburg, Zwitserland
  • CHF 9,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2020

Een heel mooie en rustige plek. We zijn altijd blij om hier te zijn. Peter heeft altijd een plek voor onze grote camper. Ook voor de honden een paradijs. Bedankt familie Oppliger.

• juni 2020

Drie nachten verbleven op deze geweldige plek. Bedankt Madelaine voor het zeer vriendelijke onthaal en deze fijne pompoenproducten. We kunnen deze zeer rustige locatie alleen aanbevelen, zelfs als de V / E, WC en douches vanwege corona-voorschriften niet mogen worden gebruikt. Denise en Fritz

Fuechsli

Alle 12 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• juli 2020

• juni 2020

Fuechsli

• CHF 9,00 • 1 jan. t/m 31 dec.