Stockhorn Arena

Stockhorn Arena

Zijstraat van de Weststrasse - centrum 1.5km

• Weststrasse 12

3608, Thun, Zwitserland
  • CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Wij hebben hier een overnachting gedaan en zijn niet weggestuurd. Wel 's nachts een keer wakker geworden doordat de supermarkt bevoorraad werd. Prima plek voor als je 's ochtends vroeg al een plekje wilt hebben op het parkeerterrein bij het Strandbad.

ArjanD

2 Plekken gereserveerd voor de camper. Het is er erg druk met winkelend publiek. Hoop dat het vanavond rustig wordt, dan kunnen we slapen. Voor de nacht denk ik goed te doen. Er is gelukkig geen voetbal wedstrijd.

• oktober 2019

2HKR

Alle 3 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• oktober 2019

• Weststrasse 12

3608, Thun, Zwitserland

• CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.