Drie gereserveerde plaatsen voor campers. Prachtig uitzicht op o.a. Eiger, Mönch en Jungfrau. Wel last van verkeer op de weg.

• september 2021

Handige parkeerplaats om even naar de supermarkt en het winkelcentrum te gaan. Lijkt me wel geen overnachtingsplaats.

• augustus 2020

Wij hebben hier een overnachting gedaan en zijn niet weggestuurd. Wel 's nachts een keer wakker geworden doordat de supermarkt bevoorraad werd. Prima plek voor als je 's ochtends vroeg al een plekje wilt hebben op het parkeerterrein bij het Strandbad.

• september 2021

• augustus 2020